DATUM: 2013-02-17 / TID: 12:34:00
KATEGORI: Allmänt

Volontärresan.

Igår pratade Ida och jag mycket om att göra en volontärresa i år tillsammans. Vi har mailat och ställt några frågor och vi har bestämt vart vi ska volontära och vad vi ska jobba med - efter att ha hittat en fantastisk upplevelse på en hemsida som vi vill göra! Det är verkligen en stor en för oss!
Och vi bestämde oss även att INTE berätta om vad förrän vi faktiskt är där och jobbar. För vi vill överraska er genom att sätta in en bild! Så jag är ledsen om jag har gjort er jävligt nyfikna nu, haha! Åh, jag hoppas verkligen att det går och att det blir av i år! Jag längtar redan en massa nu trots att allt inte ens är klart och spikat ännu! ;)
Jag återkommer med mer info när vi vet mer! ;)
 
PS. En sammanfattning av Gilmore Girls säsong 1 kommer senare ikväll!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: