DATUM: 2013-12-04 / TID: 23:17:00
KATEGORI: Serienyheter, Tidsfördriv, listor

Serielista; november 2013.

Jag tänker börja köra på samma grej som seriebloggen och seriesnack gör. Det ser ju kul ut, så varför inte jag gör likadant? Faktiskt jag tänkte egentligen vänta tills januari, men äsch vad fan jag börjar nu i brist på nåt annat att skriva om! Så nu kör vi :)
 
Serier jag är up to date med:
The Originals (säsong 1)
The Vampire Diaries (säsong 5)
Once Upon a Time (säsong 3)
Under the Dome (säsong 1)
Teen Wolf (säsong 3)
Revolution (säsong 2)
Twisted (säsong 1)
 
Serier jag ligger efter i:
Hart of Dixie (säsong 3)
Greys Anatomy (säsong 10)
Sleepy Hollow (säsong 1)
Supernatural (säsong 9)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
New Girl (säsong 2)
90210 (säsong 4)
Arrow (säsong 2)
True Blood (säsong 4)
Criminal Minds (säsong 5)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Beauty and the Beast (säsong 2)
Awkward (säsong 3)
Dexter (säsong 2)
Desperate Housewives (säsong 5)
Revenge (säsong 2)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
Grimm (säsong 2)
Suits (säsong 1)
Ghost Whisperer (säsong 2)
Sons of Anarchy (säsong 4)
Nikita (säsong 2)
American Horror Story (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
 
Serier jag sett klart från början till slut:
One Tree Hill
Gilmore Girls
Hellcats
Lost
OC
Veronica Mars
Vänner
Kyle XY
Prison Break
Harper's Island
Gossip Girl
Roswell
Förhäxad
The Secret Circle
Don't trust the bitch in apartment 23
21 Jump Streets
Privileged
The Gates
 
Serier jag vill titta på:
Beverly Hills 90210 (brukade alltid se den på tv, men vill se hela från början tills slut)
Brothers & Sisters
Homeland
The Walking Dead
Scandal
Switched at Birth
Breaking Bad
Everwood
 
Så här ser det alltså ut! Understruken betyder att jag ska ta upp det igen när den har blivit nedlagd och genomstruken betyder att jag har inga planer på att fortsätta se. Kursiv betyder att jag är tveksam på om jag nånsin ska se färdigt eller ta upp det igen i framtiden. Medan resten av de aktuella serierna ligger jag bara efter i och de "ej-aktuella-längre" serierna ska jag ha som maraton i framtiden :)
Postat av: Åse

Du ska absolut se Breaking Bad sedan! Så himla bra serie! :)

Svar: Ja, den ska jag absolut se i framtiden. Kanske till sommar ;)
Micaela Sundberg

2013-12-05 @ 11:46:15
URL: http://cupcaketv.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: