DATUM: 2013-12-24 / TID: 00:21:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Nästa maratonprojekt: Lost.

Jag blev klar med Gossip Girl maraton för nån vecka sedan. Gud vilka minnen jag fick medan jag tittade - jag hade samma känsla som jag hade när jag följde serien under fyra års tid från början till slutet. Det var som om jag såg serien på nytt igen. Jag blev kär i Chuck och Blair på nytt. De är och kommer alltid att vara en av mina största ships. Nu står Lost på tur som mitt maratonprojekt! ;)
Lost såg jag för första gången i sommar 2012 och eftersom en tjej nämnde om serien i seriegruppen på facebook blev jag plötsligt sugen på att se om den igen nu! Jag har glömt en hel del i serien - inte så konstigt faktiskt då jag bara hade sett alla avsnitt en enda gång - så det var ju bara en perfekt tid att se om den nu. Och jag planerar att se om den flera gånger till i framtiden absolut för den är ju en av de bästa serierna som nånsin har skapats! Jag måste skaffa mig en samlarbox snart! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: