DATUM: 2013-12-26 / TID: 19:56:00
KATEGORI: Film

Into the Blue (2005).

Into the Blue var nästa ut med Paul Walker som jag såg igår. Den har jag sett många gånger tidigare och den äger jag till och med på dvd. En film som jag aldrig tröttnar på att se för det är en mycket bra och spännande film helt enkelt. Den är absolut inte precis en av de bästa jag sett egentligen, men den är ändå fortfarande en favorit hos mig! ;)
Med fantastiskt talangfulla skådisar som Paul Walker, Jessica Alba bl.a i huvudrollerna som jag rekommenderar varmt om ni älskar action. Självklart önskar jag ibland att den hade lite mer action än vad den bjuder på, men annars är jag ändå nöjd med allt.
Det är alldeles lagomt. Rolig början, bra manus, talangfulla skådisar, härlig miljö, kanon stämning och ett roligt slut. Och hur fina är inte Jared och Sam tillsammans också? Ett par som lever mycket enkelt men som ändå är jättelyckliga. Jag älskar dem! Finfin kemi också!
Den är en av absolut mina favoritfilmer med Walker som jag verkligen rekommenderar varmt om ni älskar, eller älskade, honom. Och precis som förväntat när jag såg den igår, var det svårt att se Walker då han ju inte finns bland oss längre. Lika svårt som det är att se Heath Ledger fortfarande som jag fortfarande saknar! ♥
 
Sam och Jared är dykare och hobbyskattletare. Medan den arrogante bärgaren Bates har massor av utrustning har Jared bara en skruttig liten båt. Jared och Sam hittar ett gammalt vrak, och alldeles i närheten ligger ett flykplansvrak fullt med kokain. Jared och Sam vill ha skatten, meden deras dykpartners även är ute efter knarket. Farliga brottslingar hör talas om planet och får veta att paret vet var det finns. Helt plötsligt befinner sig Jared och Sam i livsfara.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: