DATUM: 2013-04-26 / TID: 14:32:00
KATEGORI: Gifs, The Vampire Diaries

Klaroline 4x20 ♥

 
Ååååh! Klaus. Du. Dödar. Mig! Jag orkar inte mer, kan du sluta vara så gullig!? Jag bara faller mer och mer för honom. Han är bara så fin! När han tog upp mobilen, visste jag direkt att det första han skulle göra var att ringa Caroline. Och jag hade rätt. Jösses, han är bara så fin! Han älskar verkligen Caroline! Hans leende när han hörde Carolines meddelanderöst. Åååh, åh! Förlåt att jag bara tjatar, men jösses vad fin Klaus är! Screw you, Delena and Stelena! You are nothing! Because Klaroline are my biggest OTP forever!
Postat av: SERIESNACK.SE

Jag älskar att han kunde hennes nummer utantill!

Svar: Detsamma! ;D bara awww!
Micaela Sundberg

2013-04-26 @ 15:35:26
URL: http://seriesnack.se/
Postat av: Mia

Herregud, de fångade mitt hjärta... Klaroline får oss att falla mer och mer för varje gång. Klaroline klaroline!!!<3


Svar: Exakt! Jag hoppas verkligen att Julie Plec fattar hur stor Klaroline-fandom faktiskt är! Jag vägrar att ge upp hoppet om att de blir endgame, jag vägrar!!! ;D
Micaela Sundberg

2013-04-26 @ 18:22:24
Postat av: Kristina

Åhh... älskar hur Klaus log stort innan han sa Caroline. Gud, jag dog av det! En sak som gör mig mest rädd - att Klaus börjar lite intressant av Camille...:S

Svar: JoMo och Julie Plec har sagt att oavsett om Klaus är intresserad av Camille eller ej så kommer Caroline alltid att vara hans förstahand och han kommer alltid att undra hur det hade varit om de varit tillsammans. Klaus kommer INTE att glömma Caroline vad som än händer, aldrig. Caroline kommer alltid att vara etta för Klaus. Det är det som räknas, tycker jag! ;)
Micaela Sundberg

2013-04-27 @ 22:32:54
Postat av: annelinn

Omg jag är långt lååångt ifrån redo att ge upp hoppet om Klaroline!! Det måste ske snart. Jösses. Joseph Morgan är nog en av skickligaste skådespelarna!

Svar: Detsamma! Jag vägrar! Håller med dig om att JoMo verkligen är en av de skickligaste skådespelarna som finns på jorden! Han är bara så jävla begåvad, verkligen! Jag imponeras av honom varenda gång Klaus dyker upp ;D
Micaela Sundberg

2013-04-28 @ 11:58:35
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Det enda negativa med the originals är att min Klaroline hjärta krossas i många många bitar, men Julie måste inse hur viktig Klaroline är och att det inte spelar någon roll vilken serie som dom är med i så länge dom är med i någon av dom...

Svar: Detsamma! Jag både hatar och älskar att The Originals blir av! Jag hatar det på grund av Klaroline och jag älskar det på grund av att Klaus är min favoritkaraktär. Ja precis! Det kan komma att bli crossovers enligt JoMo, så då hoppas jävlar! Och hoppas att Klaroline är endgame i slutändan, eller annars blir jag tokig! Har aldrig varit SÅ här besatt av nåt par förut!
Micaela Sundberg

2013-04-28 @ 14:36:51
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: