Vad fan! Jag spolar regeln ;)

Vad fan! Jag skiter i regeln att ha flera kapitel först innan jag publicerar första kapitel. För jag brinner så som fan att börja publicera redan nu! Så för att inte riskeras att min lust att skriva ska försvinna sen, så måste ni verkligen kommentera och uppmuntra mig genom lite kritik och så. Jag skulle verkligen uppskatta det - för jag vet att era kommentarer skulle verkligen hjälpa mig att hålla kvar lusten att skriva. För om jag ska vara ärlig om varför min lust att skriva försvann senaste gången jag skrev en novell innan jag ens fick avsluta den, så är det för att jag knappt fick några kommentarer. Jag kände mig liksom inte så uppskattad och då till slut tappade jag lusten att skriva. Det kändes ju som jag bara skrev till väggen, inte till er. Så om ni vill att jag ska få chansen att avsluta Where's my sister som jag inte fick göra med Love is Beautiful, se då till att ge mig lite kritik och uppmuntran! Är det för mycket begärt? :)
 
OBS! Jag är inte ute efter att få kommentarer för uppmärksamhet. Jag är ute efter kritik och uppmuntran :)
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: