Tråkiga nyheter!

Hej på er alla! Tyvärr har jag en stor, tråkig nyhet. På sistone har jag funderat och jag har kommit fram till att från och med nu fortsätter jag bara skriva novellen för mig själv; för att jag känner en stor press i bara vetskapen att jag måste publicera nya kapitel för er. Ibland har jag ju inte tid att skriva och då kommer det bara ikapp mig så att jag blir stressad och inte hinner skriva färdigt ett kapitel och då är ni tvungna att vänta ännu längre på grund utav det. Så därför har jag bestämt mig att från och med nu skriver jag bara för mig själv tills jag är färdig eller halvvägs vilket betyder att jag skriver på novellen så fort jag har tid. När jag väl är färdig eller halvvägs, kommer jag att publicera. Hoppas ni har överseende med detta. För att veta när jag ska börja publicera igen, så gå till min vanliga blogg här till vidare :)
 


Melinda

Älskar verkligen denna novell och är nyfiken på fortsättningen! Självklart förstår jag att du kan känna av stress kring det och det är helt okej. :)

Jag hoppas bara att du kommer lägga ut kapitel igen från den för jag är helt fast! Och om inte, så skulle jag "döda" för att gå läsa dem i alla fall om du skulle vilja maila mig dem istället!

Much Love,
Melinda

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: