Lite nyheter!

Ledsen för att jag är alltid så sen med att lägga upp kapitel. Men nu är det så att jag har bestämt mig att jag inte ska publicera kapitel efter en bestämd tid - jag lägger upp nya kapitel när jag kan, så ofta jag kan. Hoppas ni är okej med det. Kapitel 3 kommer förhoppningsvis uppe idag eller åtminstone senaste i helgen! :)
 


Mia

Svårt uppdatera? :/

Svar: Anledningen till att jag uppdaterar inte så ofta som jag lovat är för att jag är så hemskt noga med skrivningen. Jag avskyr att lägga ut kapitel som inte är bra skrivet. Jag kollar jämt igenom ett kapitel flera gånger, kanske lägger till några nya meningar, justerar lite och så. Just därför. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men kapitel 3 kommer uppe idag! ;)
Micaela Sundberg

Mia

Svar: Okej, nu förstår jag. Menar inget illa att pressa dig såhär :S Du är iallafall bra! :)

Svar: Nejnej det är helt lugnt! Du får fråga vad du vill! Det är väl klart att alla börjar undra vad det är som pågår :P
Micaela Sundberg

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: