Det är dags igen!

Imorgon är det 1 januari och då är det dags igen! Nästa kapitel kommer då som utlovat. Fast tyvärr har jag bara hunnit skriva tre kapitel sen jag påbörjade min semester. Även om jag faktiskt har storyn ganska klar i mitt huvud, så är det ändå ibland svårt att bara få ut orden. Det förklarar varför jag är så dålig på att publicera nya kapitel. Så ha överseende med detta. Men jag har tack och lov motivation kvar att skriva - så oroa er därför inte då ett av mina nyårslöften för 2014 är att jag måste skriva minst ett eller två kapitel varje vecka! Mitt mål är att få novellen klar till juni. JUNI. Önska mig lycka till ;)
 
Update 2 januari kl 22:10; Förlåt mig, jag glömde bort att lägga upp kapitel 4 igår. Det kommer upp inom en timme :)
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: