DATUM: 2014-04-27 / TID: 15:24:00
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, Övriga tvserier

OTP #7; Frary.

Hur kan man shippa Bash och Mary framför Francis och Mary aka Frary? De har noll kemi och känns bara inte rätt ihop men Frary därefter har en häpnadsväckande kemi, de hör ihop och de är så jäkla fina ihop! Ingen diskussion här!
 
Det är dock jobbigt ibland att shippa dem, verkligen, för deras förhållande kan ibland vara väldigt stormig och hjärtkrossande. Det är inte alltid perfekt. Oliva kom i vägen en gång, Mary stack med Bash och nästan gifte sig med honom bara för att skydda Francis från att dö, Lola blev gravid med Francis barn medan Mary var ihop med Bash osv. Så ja, de har hjärtkrossande ögonblick då och då, inte bara lyckliga sådana. Därför är det jobbigt att shippa dem ibland för det gör bara ont då.
 
Men det är vad som jag älskar med dem. För om det faktiskt gör ont under varenda dålig ögonblick (som tex när Mary stack med Bash och Francis sjönk ner på knäna och såg på dem samtidigt som de red iväg), så då bara vet jag att jag shippar rätt par. Och alla förhållanden har ju upp- och nedgånger ibland. Det som jag också älskar med dem så mycket är att de älskar varandra väldigt mycket och skulle göra allt, vad som helst, för varandra eller för att skydda varandra oavsett vad som än händer. De står också upp för varandra. Och de tar andan ur mig varje gång jag ser dem ihop oavsett vilket ögonblick de befinner sig i, lyckligt eller dåligt. Och.... ja, det finns miljoner orsaker till om varför jag shippar dem så mycket.
 
Eller vill ni veta sanningen? Sanningen är att jag skulle kunna skriva mer om varför jag älskar dem, men jag vet bara inte hur. Det går bara inte, för ord räcker verkligen inte. En bild säger ju mer än tusen ord, eller hur? Så se dem i serien istället, för ord räcker inte. Frary alltid och för evigt! ♥
 

Andra OTPs; #1 Slexie #2 MiSa #3 Dreamers #4 Jarbie #5 Chaire #6 Klaroline

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: