DATUM: 2013-12-08 / TID: 22:52:00
KATEGORI: Citat, Gifs, The Vampire Diaries, Tidsfördriv, listor

#10; topp tio bästa kärleksförklaringar.

"Vad jag tänker säga nu är förmodligen den mest själviska saken som jag någonsin har sagt i mitt liv. Men jag måste bara säga det en gång. Du behöver bara höra det. Jag älskar dig, Elena. Och det är för att jag älskar dig som jag inte kan vara självisk med dig, varför du inte kan veta detta. Jag förtjänar dig inte, men det gör min bror. Gud, jag önskar att du inte måste glömma det här, men du måste.
- Damon till Elena, The Vampire Diaries säsong 2 avsnitt 8.
 
Jag är INTE och har ALDRIG varit ett fan av Damon och Elena även om jag gillar dem ibland - men jag tänker inte förneka att den här är tveklöst en av de bästa och finaste kärleksförklaringarna jag nånsin sett och att scenen även är en av mina absoluta favoriter med dem :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: