DATUM: 2013-04-23 / TID: 16:27:00
KATEGORI: Gifs, Revolution

My Jarlie feelings! ♥

 
Jag totalt flippade ut när jag såg den här kyssen i en promo igår! Åh, my Jarlie feelings! Jag är ganska säker på att det sker i 1x16 då titeln är "The Love Boat" eftersom Jason, Nora och Charlie ska tydligen göra nåt uppdrag tillsammans där. Åh, hoppas att det sker då och inte senare! Åååh, jag bara älskar Jason och Charlie! ♥
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Ja!! Jag saknade lite av dom i det nya avsnittet, men detta gjorde mig så glad att se!!

Svar: Detsamma :( hatar att Jason ibland inte är med. Vill bara ha flera scener med Jarlie! Men det här gjorde mig så glad att se också! ;D
Micaela Sundberg

2013-04-23 @ 17:50:50
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: