DATUM: 2015-01-22 / TID: 18:51:19
KATEGORI: Film, One Tree Hill

Christmas Cupid (2010).

Igår såg jag Christmas Cupid och jag gillade den verkligen massor! Bra, mysig och rolig film med en bra story och ett perfekt slut som jag garanterat kommer att se flera gånger till! Jag önskar bara att den hade varit lite längre, det är allt. Det var också kul att se Chad Michael Murray i nån annan roll än som Lucas Scott i One Tree Hill. Gillar ni mysiga romantiska komedier, så är den absolut nåt för er! ;)
 
Sloan är vacker, snygg och på god väg till framgång på hennes jobb på en PR-firma. Efter att hennes klient Caitlin dör så blir hon Sloans personliga spöke och presenterar henne för dåtidens, nutidens och framtidens spöken. För att leda Sloan ur hennes oetiska sätt att leva behövs en radikal förändring. Kan en gammal älskare ha svaret?
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: