DATUM: 2014-10-22 / TID: 19:38:14
KATEGORI: Arrow, Prison Break, Övriga tvserier

The Flash.

Igår tog jag mig tid att se piloten av The Flash och jag blev kär! Piloten var riktigt bra och spännande och det slutade så spännande! För er som inte vet, så är den en spinoff serie av Arrow. Men jag ser inte den nya serien endast för att den är en spinoff serie utan för att jag faktiskt älskar superhjältar. Kul att man fick se Oliver en stund i piloten. Jag ser fram emot att fortsätta följa den, jag kan redan lukta till mig en jättebra säsong! Bra storylines, intressanta karaktärer och så kan man ju inte annat än att älska denna underbara huvudkarktären Barry som bara är så härlig och söt! ;)
Och jag längtar verkligen tills avsnitt 4 för då gästspelar nämligen Wentworth Miller som Captain Gold och så avsnitt 10 också för då kommer han tillbaka igen, fast inte ensam utan tillsammans med Dominic Purcell som kommer att gästspela då som Heat Wave. För er som inte vet, så spelade de bröderna Lincoln Burrows och Michael Scofield i Prison Break. Det ska bli riktigt, riktigt kul att se dem spela mot varandra igen i avsnitt 10! ;)
Postat av: Geek Army

Intresserad på ett länkbyte? :)

Svar: Absolut! ;) då lägger jag in din länk under mina länkar!
Micaela Sundberg

2014-10-23 @ 20:22:02
URL: http://gkarmy.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: