DATUM: 2014-10-18 / TID: 00:48:58
KATEGORI: Arrow, Sammanfattningar

Arrow 3x02 Sara.

Jag såg precis Arrow 3x02 Sara nyss och oj vilket avsnitt! Det är bara andra avsnitt nu men säsong 3 är fortfarande stark, jag hoppas att det fortsätter så! Markera texten för att läsa vad jag tyckte ;)
 
Oj, vad badass Laurel var i detta avsnittet! Jag fullkomligt älskade när hon vred armen på den mannen på sjukhuset, hon bara totalt rockade! Jag brukade inte riktigt gilla henne så mycket, men ändå sen hon fick veta att Oliver och Arrow var en och samma person mot slutet av säsong 2 så började jag gilla henne mer och mer som karaktär. Nu gillar jag verkligen henne. Så länge hon och Oliver bara är vänner, ja. Den saken är klar! :)
 
Jag trodde verkligen att de lyckades få tag i mördaren, men vad fel jag hade. Undrar vem som dödade Sara egentligen!? Det kan jag inte vänta med att få veta, jag hoppas bara att det är nån oväntad. Spännande! Och vad tårögd jag blev när Diggle berättade att han och Lyla ska döpa deras dotter till Sara! Såååå himla fint! :')
 
Gud vad kul det var att se Tommy igen även om det bara var i tillbakablickarna! Men oj vilken överraskning när det visade sig vem målet var som Oliver skulle skjuta. När Tommy vände sig om, då jag bara "Tommy!" Riktigt så glad var jag att se honom igen. Jag saknar honom, jag insåg bara inte hur mycket förrän jag såg honom. Glad förresten att Oliver inte genomförde det! Tommy var ju trots allt hans bästa vän!
 
Och hata mig inte, men jag tror att jag börjar gilla den nya killen vars namn jag behöver lära mig och Felicity ihop! Jag håller fortfarande på Olicity självklart, det kommer aldrig aldrig aldrig att ändras! Men anledningen till att jag börjar gilla dom tillsammans är för att de är faktiskt underhållande ihop, det är kul att se dem "gräla" och sånt, det är ju så sött och de kan faktiskt bli gulliga tillsammans - och för att jag också hoppas att se dem ihop ska få Oliver att bli svartsjuk och då därmed inse att han vill vara med Felicity! Så varför inte? I'm in for this! ;)
 
Och slutet! Wow, Thea bara fullkomligt kickade ass! Jag slår vad om att hon snart kommer att bli som Malcolm och springa runt i mask och skjuta med pilar. Jag hoppas faktiskt att det ska hända på nåt sätt! Det vore ju intressant att se! Och så vill jag också framför allt se relationen mellan Malcolm och Thea utvecklas! Och vad spännande också att Oliver tänker hämta hem henne! Undra vad som kommer att hända? Spännande! ;D
 
Jag behöver nästa avsnitt typ NU! Det slutade ju så spännande ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: