DATUM: 2014-10-08 / TID: 23:13:49
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

7th Heaven-stjärnan är pedofil.

Ni har väl hört den vidriga nyheten om Stephen Collins? Han är mest känd som pappan och prästen Eric Camden i 7th Heaven. Han erkände på ett band att han hade utnyttjat en ung tjej och några till sexuellt för 40 år sedan och resultatet blev att han blev utsparkad från filmen Ted 2 som han skulle vara med i och så har även UP, en tvkanal, tagit bort repriser av 7th Heaven.
Jag blev verkligen jättechockad när jag läste detta! Jag kan knappt fatta att det här är sant! Jag kunde aldrig drömma om att han skulle visa sig vara en pedofil många år senare. Fyfan så vidrigt! Nu undrar jag också hur hans 7th Heaven-kollegor reagerar om det här? Med tanke på att de nyligen hade en återträff-middag för några veckor sedan. Läs mer här (på engelska) eller här.
Postat av: TVseries-Hennie

Blev helt CHOCKAD när jag hörde detta! Att kolla på 7th Heaven kommer aldrig kännas densamma...

Svar: Ja jag håller med! Kan fortfarande inte fatta det här! Är så chockad. Ja, att titta på Sjunde himlen kommer ALDRIG att kännas densamma! Kommer alltid att tänka på honom som pedofil, usch!
Micaela Sundberg

2014-10-09 @ 17:01:07
URL: http://www.tvseries.webblogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

det är så vidrigt... Man skulle ju aldrig kunnat tro det eftersom han spelar värsta familjepappan men skenet kan bedra tydligen.

Svar: Ja, precis! :O ofattbart!
Micaela Sundberg

2014-10-09 @ 21:47:45
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: