DATUM: 2014-11-01 / TID: 23:47:09
KATEGORI: Gifs, The Vampire Diaries

The brothers Salvatore ♥


Trots att jag inte tittar på The Vampire Diaries nu längre på obestämd tid, så kollar jag fortfarande gifs på tumblr, tjuvtitta på YouTube och läsa tweets då och då. I fredags fick jag syn på det här som är från det senaste avsnittet. Och fan vad tårögd jag blev när jag såg det här! Denna scenen är nog utan tvekan den bästa scenen i hela serien! Så väldigt känslosamt men vackert på en och samma gång! Den fick mig också att inse att det är egentligen Defan som är seriens hjärta och inte Delena eller Stelena. Det är Defan som är hjärtat i hela serien, punkt slut! ♥
Postat av: Anonym

Ja, eller hur? Så ont att se Stefan göra dumma saker när Damon inte fanns där för honom...

Svar: Jag har ingen aning om vad för dumma saker Stefan har gjort i början av säsong 6 när Damon inte fanns. Men vad jag har förstått så gjorde han det för att han försökte bara att gå vidare, skaffa sig ett liv och för att han kände sig väldigt vilsen utan Damon. Nåt sånt. Huvudsaken är ju att Damon är tillbaka nu och i samband med det är bröderna starkare tillsammans än någonsin nu :)
Micaela Sundberg

2014-11-05 @ 23:26:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: