DATUM: 2014-11-07 / TID: 14:19:31
KATEGORI: Allmänt

Ceremonin.

Jag var på farmors begravning idag sen kl elva. Hon gick bort för ett par veckor sedan. Ceremonin var jättefin, det var en massa vackra blommor och många grät. När jag såg dem särskilt farmors make som skakade så av gråt, så kunde jag inte låta bli att också fälla ett par tårar tyst för mig själv. Det var jättesorgligt. Jag stod egentligen inte farmor så nära sen många, många år, det närmaste jag nånsin stått henne var varje jul när hon och maken lämnade in julklapparna, men vi umgicks mycket när jag var liten som jag minns vagt. Hon var trots allt min farmor, så ledsen var jag verkligen ändå. Hon hade alltid en plats i mitt hjärta. Efteråt hade vi fika och det var trevligt att bara vara där och sånt. Titta så vacker hennes begravning var på bilden med en massa blommor, den snodde jag från min kusin. Vila i frid, farmor! ♥
Postat av: Seriesphere

Jag beklagar sorgen <3 Verkligen jättevackert med blommorna och allt!

Svar: <3
Micaela Sundberg

2014-11-07 @ 22:00:16
URL: http://seriesphere.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: