DATUM: 2014-11-02 / TID: 19:00:50
KATEGORI: Arrow, Sammanfattningar

Arrow 3x04 The Magician.

Idag såg jag det senaste av Arrow och det var ett riktigt bra avsnitt! Serien är också en av de som jag ser mest fram emot varje vecka. Markera för att läsa ;)
 
Så otroligt skönt att Thea är tillbaka nu igen. Jag gillar verkligen den nya Thea, hon är tuffare och starkare och mer självsäker. Jag älskar också hennes relation med Malcolm. De är det mesta intressanta med serien just nu. Och åh, kan hon också snälla bara ta tillbaka Roy? Jag saknar verkligen dom två tillsammans! Älskade att se dem umgås lite i det här avsnittet. Men jag är inte orolig, för jag är ganska säker på att de kommer att bli ihop igen. Men det lär inte hända på ett bra tag, med tanke på att Thea ska ju få ett nytt kärleksintresse sen. Det blir kanske en kärlekstriangel? I vilket fall som helst, så kommer det ju utan tvekan att sluta med att Thea väljer Roy. Det slår jag vad om! Tills dess är det bara att ha tålamod och vänta! :)
 
Nu blir jag bara mer och mer irriterad på Laurel. Varför kan hon inte bara berätta för Lance om Sara!? När han ringde Sara och lämnade ett meddelande, krossade det verkligen mitt hjärta. Han vet ju inte om att hon i själva verket är egentligen död. Det spelar väl fan ingen roll om att han har ett hjärtfel, han har rätt att veta ändå. Jag hoppas att Laurel skärper sig snart och berättar för Lance, annars kan deras relation ju inte sluta bra. Och det vill jag inte att det ska hända då det är en av mina favoritrelationer i serien.
 
Felicity var inte med i det här avsnittet, utom bara i slutet. Det märktes verkligen och det sög. Hon livar ju alltid upp serien, den härliga tjejen. Men inte så konstigt egentligen heller då hon var ju och hälsade på Barry (The Flash 1x04). Hur som helst så är hon tillbaka igen och det är huvudsaken ;)
 
Och så Nyssa då. Varför har jag en känsla av att hon kommer att vara en återkommande roll i säsong 3 och att hon kommer att värva Laurel till sin far? Det ska bli riktigt spännande att se om hon kommer att värva Laurel eller ej! Jag vet inte varför, men jag har verkligen en känsla av att det kanske kommer att hända med tanke på deras scen i slutet! Hur som helst, så ska det bli spännande!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: