DATUM: 2014-05-25 / TID: 15:12:00
KATEGORI: Allmänt, Prison Break

Nytt maratonprojekt: Prison Break.

Då jag nästan är klar med H20 Just Add Water säsong 3, så har jag redan påbörjat nästa maratonprojekt. Den här gången blir det Prison Break som jag har sett hela fem ggr, jag får aldrig nog av denna serien. Sist jag såg om den var i somras, så nu är det på tiden att se om den igen då jag börjat sakna den. Repris är ju alltid trevligt ;) den är en av de bästa tvserierna som jag nånsin sett! Här kan ni läsa om varför jag anser att ni ska se serien om ni inte redan har gjort det! Här kommer handlingen för er som inte har sett den men som vill se den;
 
Serien kretsar kring Lincoln Burrows som blivit oskyldigt dömd till döden för ett mord som han inte begått. Hans bror Michael Scofield planerar i detalj hur han ska rädda sin bror och rånar en bank med avsikt att hamna i samma fängelse som sin bror. Räddningen visar sig dock, när han tvingas beblanda sig med några av fängelsets farligaste män, bli svårare och mer komplicerad än vad han tidigare trott.
 

Postat av: Veronica

Gillade verkligen prison break men såg aldrig klart den

Svar: Men åh se klart den!!!!!!! Säger jag bara ;)
Micaela Sundberg

2014-05-25 @ 15:14:13
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Anonym

så jävla bra! måste också se om den snart

Svar: Ja gör det! ;) helt underbar serie! ♥
Micaela Sundberg

2014-05-25 @ 18:02:09

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: