DATUM: 2014-03-01 / TID: 23:14:00
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista: Februari 2014.

Det är en ny månad nu! Vilket betyder att det är dags att uppdatera serielistan nu om hur det gått i februari! De förändringar som skett är som vanligt i fetstil ;)
 
Ghost Whisperer blev jag klar med den första veckan i februari. Sleepy Hollow hade premiär på TV3 i måndags, så därför valde jag att följa den på tv istället för att vänta på svensk text till avsnitt 8-13 som jag har väntat på i flera månader nu (det är därför jag hamnade efter med serien). Så nu tog jag med den under serier jag är up to date med som svenskt takt. The Vampire Diaries hamnade jag tyvärr efter med och mest tack vare det har jag därför valt att ta en liten paus med den nu som jag sa tidigare i ett inlägg här då jag verkligen inte känner för att se serien nu.
 
Jag kom på att jag har glömt ta med Life Unexpected under serier jag är klar med - då jag faktiskt hade maraton och såg klart den för flera månader sedan. Så nu står den med! Detsamma med White Collar som jag glömde ta med under serier jag ligger efter i. Och så även Chicago PD som jag hade glömt ta med senaste gången jag uppdaterade serielistan. Nu står den under serier jag är up to date med då jag äntligen kom ikapp den idag då jag hamnade efter med fyra avsnitt. Så nu står alla tre med i listan. 
 
Och när det gäller Nikita, som jag började att ha som maraton för ett par veckor sedan, så har jag hunnit till den andra halvan av säsong 3. Har inte många avsnitt kvar nu, sen är jag på den sista fjärde säsongen. Och nu när jag snart är klar med den, är det äntligen dags för nästa efterlängtade maratonprojekt; Brothers and Sisters! Jag köpte samlarboxen för bara 500 spänn, så jag får den nu i veckan. Spännande då jag aldrig har sett ett enda avsnitt av serien. Har också lagt till Once Upon a Time in Wonderland ;)
 
Serier jag är up to date med:
The Originals (säsong 1)
Once Upon a Time (säsong 3)
Under the Dome (säsong 1)
Teen Wolf (säsong 3)
Revolution (säsong 2)
Reign (säsong 1)
Hart of Dixie (säsong 3)
Chicago PD (säsong 1)
Supernatural (säsong 9) *svenskt takt*
Beauty and the Beast (säsong 2) *svenskt takt*
Sleepy Hollow (säsong 1) *svenskt takt*
 
Serier jag ligger efter i:
Greys Anatomy (säsong 10)
The Vampire Diaries (säsong 5)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
New Girl (säsong 2)
90210 (säsong 4)
Arrow (säsong 2)
True Blood (säsong 4)
Criminal Minds (säsong 5)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Awkward (säsong 3)
Dexter (säsong 2)
Desperate Housewives (säsong 5)
Revenge (säsong 2)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
Grimm (säsong 2)
Suits (säsong 1)
Sons of Anarchy (säsong 4)
Nikita (säsong 3)
American Horror Story (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
Twisted (säsong 1)
White Collar (säsong 2)
 
Serier jag sett klart från början till slut:
One Tree Hill
Gilmore Girls
Hellcats
Lost
OC
Veronica Mars
Vänner
Kyle XY
Prison Break
Harper's Island
Gossip Girl
Roswell
Förhäxad
The Secret Circle
Don't trust the bitch in apartment 23
21 Jump Streets
Privileged
The Gates
Life Unexpected
Ghost Whisperer
 
Serier jag vill titta på:
Beverly Hills 90210 (brukade alltid se den på tv, men vill se hela från början tills slut)
Brothers & Sisters
Homeland
The Walking Dead
Scandal
Switched at Birth
Breaking Bad
Everwood
Chuck
Once Upon a Time in Wonderland
Postat av: Boden-74

Hej. Vet du vars man kan finna beauty and the best säsong 2 med svensk text, att köpa. :-)

Svar: Ingen aning. Kolla på cdon, discshop osv :)
Micaela Sundberg

2015-08-12 @ 01:05:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: