DATUM: 2014-03-09 / TID: 18:52:49
KATEGORI: Gifs, Teen Wolf

Dark!Stiles ♥

Den här skrämmande scenen är en av mina favoriter i 3B. Dylan O'Brien är en fucking fantastisk skådis! Jag är glad att vi får se mycket mer av hans begåvade skådespel i 3B som vi inte hade fått se så mycket av i de tidigare säsongerna. Jag bara älskar fullkomligt att Stiles får mycket mer plats i 3B ♥
Postat av: kristina

Ja, häpnade över hans skickliga skådis! Han har uppenbarligen talang för det och jag hoppas att många får se hans fantastiska talang!

Svar: Ja verkligen! Jag slutar aldrig imponeras av hans begåvade skådespel! Åh ja det hoppas jag att många får chansen att se honom! ;)
Micaela Sundberg

2014-03-09 @ 22:10:25

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: