DATUM: 2014-03-01 / TID: 23:42:00
KATEGORI: One Tree Hill, Serienyheter, Övriga tvserier

Chicago PD.

Nu är jag äntligen ikapp med Chicago PD efter att ha hamnat efter med fyra avsnitt. Och jag måste säga att jag gillar den riktigt mycket! Den är min nya favorit polisserie nu. Jag är såååå glad att jag började se den för Sophia Bush skull! Det var så värt det! Jag har alltid varit ett fan av henne sen hennes karaktär Brooke Davis i One Tree Hill.
Hon är en helt otroligt fantastisk skådis och hon har talang helt enkelt! Hennes roll här som polisen Erin Lindsay i COPD är inget undantag, hon passar verkligen utmärkt som en polis och Erin är en av mina absolut favoritkaraktärer tillsammans med Jay och några till! Erin är en lika stark karaktär som Brooke var, det älskar jag fullkomligt.
Och jag shippar Jay och Erin aka Linstead som fan. Händer det inte nåt med dem snart, kommer jag att bli jäkla sur! ;)
Postat av: Lina

vart kollar du på serier?

Svar: Swefilmer, swesub, dreamfilm :)
Micaela Sundberg

2014-03-07 @ 19:52:39
Postat av: Anonym

Vart kollar du på chicago pd? :)

Svar: Jag kollar inte längre på den nu för tillfället. Men den går på tv3 på onsdagar ;)
Micaela Sundberg

2014-08-29 @ 21:20:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: