DATUM: 2014-06-01 / TID: 14:45:00
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista; Maj 2014.

Det är en ny månad nu, vilket betyder att det är dags att uppdatera serielistan om hur det gått i maj! De som är i fetstil har skett förändringar och de som står i kursiv har jag påbörjat maraton. Det har tyvärr inte hänt så mycket denna månaden och det här är vad jag har hunnit med;
 

Jag påbörjade H20 Just Add Water maraton och nu är jag klar. Eller inte egentligen, jag har ett par avsnitt kvar. Men den hamnar under serier jag är klara med ändå. Det handlar bara om ett par avsnitt som jag ska se klart i veckan, hehe. Sedan så har Revolution också hamnat där, då den har blivit nedlagd och får inte säsong 3. Jag har till och med kommit ikapp Hart of Dixie nu. Tyvärr har jag fortfarande inte tagit mig tid att komma ikapp Reign och The Originals ännu då jag inte har hunnit med det, jag hade haft mycket på gång. Men jag ska absolut se till att komma ikapp dem mycket snart! Nej, det är inte för att de är dåliga. Jag har bara råkat halkat efter. Sedan så har jag lagt till Rookie Blue under serier jag vill se efter att Seriesnack tipsade mig om den och även Drop Dead Diva som Ida tipsade mig om. Nu har jag Prison Break maraton för sjätte gången som jag började ha för 1,5 veckor sedan, det är alltid trevligt med repris! Dock så planerar jag nog att se antingen Breaking Bad eller Drop Dead Diva mycket snart :)

 

SERIER JAG ÄR UP TO DATE MED:
Once Upon a Time (säsong 3)
Under the Dome (säsong 1)
Teen Wolf (säsong 3)
Sleepy Hollow (säsong 1)
The 100 (säsong 1)
Hart of Dixie (säsong 3)

 

SERIER JAG LIGGER EFTER I:
Greys Anatomy (säsong 10)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
New Girl (säsong 2)
90210 (säsong 4)
Arrow (säsong 2)
Chicago PD (säsong 1)
Beauty and the Beast (säsong 2)
True Blood (säsong 4)
Criminal Minds (säsong 5)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Awkward (säsong 3)
Dexter (säsong 2)
Desperate Housewives (säsong 5)
Revenge (säsong 2)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
Grimm (säsong 2)
Suits (säsong 1)
Sons of Anarchy (säsong 4)
American Horror Story (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
Twisted (säsong 1)
White Collar (säsong 2)
The Originals (säsong 1)
Reign (säsong 1)
Star-Crossed (säsong 1)
Supernatural (säsong 9)
The Vampire Diaries (säsong 5)

 

SERIER JAG SETT KLART FRÅN BÖRJAN TILL SLUT:
One Tree Hill
Gilmore Girls
Hellcats
Lost
OC
Veronica Mars
Kyle XY
Vänner
Prison Break
Harper's Island
Gossip Girl
Roswell
Förhäxad
The Secret Circle
Don't trust the bitch in apartment 23
21 Jump Streets
Privileged
The Gates
Nikita
Life Unexpected
Ghost Whisperer
Brothers and Sisters
Chuck
Once Upon a Time in Wonderland
H20 Just Add Water
Revolution

 

SERIER JAG VILL TITTA PÅ:
Beverly Hills 90210
Homeland
The Walking Dead
Scandal
Switched at Birth
Breaking Bad
Everwood
Drop Dead Diva
Rookie Blue


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: