DATUM: 2014-06-15 / TID: 02:09:00
KATEGORI: Gifs, Jag älskar/hatar, Övriga tvserier

OTP #8; Richard/Emily.

Jag förmodrar att jag kanske är den enda som shippar Richard och Emily! Jag gillar dem verkligen även om man inte har kommit så mycket med dem i serien egentligen. De är ett väldigt fint, förutsägbart och gammaldags par. Jag har faktiskt inte så mycket att säga om varför jag shippar de två, annat än bara att jag helt enkelt shippar dem. De är så underhållande när de bråkar, när det inte är nåt allvar så klart. Och min favoritkris med dem är när Richard får ett hjärtattack (se gifs här under - en av mina favoritscener med dem!). Men jag började inte shippa dem på riktigt förrän i säsong 4 när de sepeterades, återförenades en kort tid, sepeterades igen och sedan återförenades på riktigt. Det var då jag verkligen såg det fina med dem. För trots det som de gick igenom med, så gick de tillbaka till varandra och de höll alltid ihop hela tiden ändå fram tills slutet. Det är nog varför jag shippar dem. Nån där ute som också shippar dem? :)


Andra OTPs; #1 Slexie #2 MiSa #3 Dreamers #4 Jarbie #5 Chaire #6 Klaroline #7 Frary
Postat av: Sara - träning och hälsa

Jag älskar dem två och även om deras relation inte är i fokus gör de verkligen något för serien. Som för övrigt är en av mina favorit serier, kollar på ett avsnitt varje morgon till frukosten. Och tack vare att jag såg bilden på bloggspaning hittade jag nu en ny blogg att läsa :D

Svar: Ja, precis! Därför gillar jag dem verkligen! Vad kul att höra att jag har fått en ny läsare ;) blir alltid lika glad varje gång!
Micaela Sundberg

2014-06-15 @ 02:17:52
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: