DATUM: 2014-06-15 / TID: 16:03:00
KATEGORI: Film

Non-Stop (2014).

Non-Stop | 2014 | Thriller, Mysterium, Action | Liam Neeson, Julianne Moore bl.a
När Bill Marks dotter dog fick han problem att behålla jobbet som polis och han sitter nu av tiden som flygsheriff och ser sitt nya jobb som en ren skrivbordskommendering. Men dagens färd blir allt annat än ett rutinuppdrag. Kort efter att resan från New York till London påbörjats får Bill ett antal märkliga meddelanden...
 
Jag såg precis denna filmen och jäklar vilken jäkla bra film det var med ett par oväntade twistar! Jag blev verkligen glatt överraskad! Jag hade inte särskilt höga förväntningar när jag väl satte på den men då sedan var det bara PANG! För det hände så mycket under hela filmen och det var inte en enda tråkig stund överhuvudtaget! Den var bara så jäkla spännande och så jäkla bra hela tiden rakt igenom hela filmen! Jag kunde inte ens sitta stilla vid många tillfällen för jag var bara så nervös hela tiden över vad som skulle hända härnäst! Den är utan tvekan en av de bästa thrillerfilmerna som jag har sett i år! Och jag är till och med väldigt imponerad över de oväntade vändningarna som filmen kom med för jag hade inte kunnat gissa det för jag blev så överraskad när de väl kom! Och vilka insatser av Liam Neeson och Julianne Moore som vanligt! Är ni ute efter en grym thriller som är i action av händelser hela tiden, så är den här filmen ni ska se!
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: