DATUM: 2014-06-18 / TID: 17:20:20
KATEGORI: Teen Wolf, Under the Dome, Övriga tvserier

Min serieschema.

Vet ni vad jag precis insåg nyss? Min serieschema i sommar är så hemskt lite! Det är bara Under the Dome och Teen Wolf på scheman och båda är på tisdagar. Wow. Det betyder ju att jag kommer att ha massor av tid för maraton. Men jag vill ha flera till att följa under sommaren ändå, så har ni några tips på serier som kommer under sommaren som ni tror att jag kan gilla? Jag funderar på att kanske ge Pretty Little Liars en chans till nu när Caleb ska komma tillbaka till säsong 5, men jag lovar inget ;)
Postat av: Anonym

devious maids, graceland, the fosters är de som jag vet om och gillar! :)

Svar: Tack för tips! Jag har sett några avsnitt av Devious Maids men sedan slutade den plötsligt på kanal5. Vad jag inte visste var att den bytte kanal till kanal11. Förbannat! Så jag missade resten av S1. Jag gillade den verkligen! Ska bli att se den snart ;)
Micaela Sundberg

2014-06-18 @ 18:53:05
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

degrassi

Svar: Tack för tips ;)
Micaela Sundberg

2014-06-18 @ 22:23:21
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Emelie Karlsson

Witches of east end är en bra serie som har premiär för säsong 2 den 7 juli, det är den enda serien jag följer som sänder i sommar :(

Svar: Tack för tips! Ska kolla om den är något för mig ;)
Micaela Sundberg

2014-06-19 @ 18:41:56
URL: http://fiktivaem.blogg.se/
Postat av: Hennie

Mistresses är definitivt sevärd! Den är inne på sin andra säsong, du borde kolla in den ;)

Svar: Tack för tips! Jag ska kolla om den är något för mig ;)
Micaela Sundberg

2014-06-19 @ 22:21:23
Postat av: Nour

Tycker du ska återuppta PLL, själv ville jag VERKLIGEN sluta kolla men gav med för att du vet, liksom alla kollar, visst den har tappat all spänning osv, men den kom tillbaka! S5 är bra, faktiskt :)

Svar: Okej, då får jag väl ge den en chans till. Men mestadels för att Caleb ska komma tillbaka ;)
Micaela Sundberg

2014-06-24 @ 22:43:15
URL: http://infinityfearless.blogg.se
Postat av: Nour

Blev besviken när han lämna serien. Och gör det! Tro mig du kmr inte bli besviken!

Svar: Jag med! Caleb var typ den enda som hade vett i sin hjärna om att vilja gå till polisen medan tjejerna fortsatte vara dumma som trodde att de kunde lösa allt själv. När han försvann, så kändes det plötsligt som allt bara rasade samman för tjejerna. De behöver nån som har vett i sin hjärna då de själva är ju så dumma. Såna som Caleb behövs i serien! Och så är jag också en hardcore Haleb shipper! Kan bara inte se Caleb och Hanna med nån annan än med varandra :P
Micaela Sundberg

2014-06-24 @ 22:54:46
URL: http://infinityfearless.blogg.se
Postat av: Nour

Håller med dig!

Svar: Jag ska definitivt ge PLL en chans till, men inte nu. Jag måste hitta motivation först ;)
Micaela Sundberg

2014-06-28 @ 23:31:27
URL: http://infinityfearless.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: