DATUM: 2014-06-23 / TID: 00:20:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Make it or Break it.

I förrigår hittade jag en ny serie på Netflix och det är nämligen Make it or Break it! Serien hade jag ju alltid velat se när den kom 2009, men på den tiden kollade jag då inte på serier med engelsk text så jag var därför tvungen att släppa serien och börja leva på hoppet om att den skulle en dag komma ut med svensk text - vilket den nu gjorde på Netflix nyligen! ÄNTLIGEN, säger jag bara! Så nu har jag sett de tre första avsnitten och jag är helt fast! Synd att serien nedlades 2012 och att den bara har tre säsonger, men det bryr jag mig inte om. Den kollar jag ändå för jag är helt fast, okej? ;)
 
Serien handlar om några tonåringar/ungdomar som är gymnaster och strävar
mot att komma till Olympiska spelen inom gymnastik.
Postat av: Linda

verkar bra

Svar: Ja, den är sjukt bra! Börja se den också du ;)
Micaela Sundberg

2014-06-23 @ 21:43:20
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

den är bra

Svar: Ja, det är den verkligen! Jag är helt fast! Jag är på säsong 2 nu ;)
Micaela Sundberg

2014-06-24 @ 12:57:03
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: