DATUM: 2014-07-21 / TID: 00:23:14
KATEGORI: Film

Endless Love (2014).

Endless Love| 2014 | Drama, Romantik | Alex Pettyfer, Gabriella Wilde, Bruce Greenwood, Joely Richardson, Rhys Wakefield, Emma Rigby bl.a
Kärleken mellan två tonåringar blir till en mörk och förödande besatthet.
 
Den hade jag ju länge velat se! Och jag såg den äntligen i torsdags och jag älskade den fullkomligt! Den var över min förväntan, lätt en av de finaste kärleksfilmerna jag sett på länge! Låt er inte luras av beskrivningen, för den är mer än så! Fullkomligt underbar film som jag garanterat kommer att se om och om igen! Den har en Dagboken-känsla - en medelklass kille faller för en rik tjejs vars pappa hatar det och gör allt för att förstöra det mot deras vilja. Jag älskade att det var kärlek vid första ögonkastet mellan David och Jade och de hade en fantastisk kemi! Grymt bra film, vacker kärlekshistoria, talangfulla skådisar och underbar slut. Alex Pettyfer och Gabriella Wilde har verkligen talang i skådespel och de var också som skapta för David och Jade. Apropå Pettyfer, han fortsätter att växa som skådis i mina ögon och jag älskar det! Jag ser fram emot att se flera av hans filmer i framtiden. Älskar ni romantiska filmer, så rekommenderar jag den starkt! ;)
 
 
Postat av: Anonym

Den verka riktigt bra!

Svar: Det är den verkligen, så se den! ;)
Micaela Sundberg

2014-07-21 @ 00:28:11
URL: http://rememberthiis.blogg.se
Postat av: Emelie Karlsson

Pettyfer som är så himla snygg! Denna kanske man borde ge en chans!

Svar: Ja, han är alltid så snygg! ;)
Micaela Sundberg

2014-07-25 @ 21:30:57
URL: http://gothamalley.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: