DATUM: 2014-07-29 / TID: 13:27:36
KATEGORI: Gifs, Once Upon a Time

Comic Con 2014; Colifer ♥


Haha, de är bara för söta! Jag älskar att de är så goda vänner även privat också! De är lätt en av mina favoritbromance IRL! Hur kan man inte älska Colifer liksom!? ♥


[…] who do you think her soulmate is? We’ve had Graham, Neal, Hook now…who is it?


For Hook and Emma, will they enjoy at least a little smooth sailing at the beginning of the season?


Colin O'Donoghue on Emma and Hook's relationship in S4 [x]


“You can say boyfriend.” [x]
 
What do you think draws Hook to Emma? (x)
Postat av: TVseries-Hennie

ÅÅÅH de är SÅ söta! :D

Svar: Åh ja! Älskar verkligen deras vänskap IRL och de är mitt otp i OUAT ;)
Micaela Sundberg

2014-07-29 @ 16:38:09
URL: http://tvseries.webblogg.se
Postat av: TVseries-Hennie

Ja samma här, en av mina absoluta favvo OTP's... :)

Svar: Många tummar upp ;)
Micaela Sundberg

2014-08-01 @ 21:06:47
URL: http://tvseries.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: