DATUM: 2014-01-08 / TID: 19:51:00
KATEGORI: Film, Serienyheter, Övriga tvserier

Veronica Mars official trailer.


Äntligen en officiell trailer av Veronica Mars! Den här trailern kom egentligen ut för några veckor sedan, men jag glömde bara att lägga upp den. Men här är den nu. Som ni vet, hade jag äntligen Veronica Mars maraton nyligen. Och den är ju sjukt bra - en av de bästa tvserierna som nånsin har gjorts. Jag ångrar verkligen att jag inte såg serien redan från början i 2004! Men bättre sent än aldrig, eller hur! Jag är så grymt jävla glad att jag slutligen gav den en chans i höstas! Säsong 3 slutade spännande men serien fick inte säsong 4 ändå som ni vet, så därför kan man säga att säsong 3 slutade dåligt. Så jag är bara glad att det nu blir en film! Till slut efter 6,5 år! Jag längtar riktigt mycket nu tills vi kan se filmen så att serien äntligen kan få slutet som den förtjänar! Och medan nästan alla bryr sig bara om vem Veronica slutar upp med nu när filmen faktiskt kommer, är jag taggad på att se Veronica igen och själva storyn! SÅ JAG LÄNGTAR, OKEJ!? ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: