DATUM: 2014-01-06 / TID: 23:07:38
KATEGORI: Allmänt

Vandrarhem Bosses.

Jag har gjort mig hemmastadd här på vandrarhemmet Bosses nu. När jag var framme i Malmö C, tog jag pågatåget till Triangeln station och gick direkt in i centrum för att jag ville till en bokaffär. Jag var ute efter att köpa Insurgent vilket jag hittade och köpte! Sedan gick jag till vandrarhemmet och fick trycka portkod för att komma in.
Jag vilade en stund och sedan gick jag till Lidl för att handla mat. När jag var hemma igen, såg jag på Dirty Dancing 2 Havana Nights och efteråt har jag bara suttit vid datorn och surfat ;)
Jag ska gå och borsta tänderna nu och sedan ska jag lägga mig och sova. Klockan är mycket! Jag är lite nervös inför imorgon att börja på min praktik. Men samtidigt ser jag verkligen fram emot det! God natt och sov gott ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: