DATUM: 2014-01-30 / TID: 14:17:07
KATEGORI: Gifs, Övriga tvserier

The saddest scene in TV history.

Jag har sett det här avsnittet tusen gånger när det var på tv - och jag blev lika förstörd varje gång. Jag blev lika förstörd när jag väl kom till det här avsnittet igår. Jag grät i över en timme för att jag också såg avsnittet efter som jag aldrig hade sett. Jims begravning var bara så jävla ledsamt. Det skriver jag om senare eller imorgon. Tänk er att liksom kunna se spöken plötsligt får besked att ens make just dött genom att bara hjälplöst se hans spöke. Det är bara så hemskt att se! Därför vinner den lätt som den sorgligaste scenen i tv historien för mig </3
Postat av: eemelie :)

din blogg är så härlig att läsa!
Vilket avsnitt är detta? :)

Svar: Tack! :D Det här är från 4x06 :) Ghost Whisperer.
Micaela Sundberg

2014-01-30 @ 20:33:40
Postat av: Anonym

vilken tv-serie är det?

Svar: Ghost Whisperer :)
Micaela Sundberg

2014-01-30 @ 22:41:10

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: