DATUM: 2014-01-18 / TID: 16:38:00
KATEGORI: The Vampire Diaries

Så här har jag känt sen igår.

AFGHJIFGHDKJHLGKDIJFGSJFLKLIAJJGFSGHILJKLAFDG!!!!!!! IGÅR FICK MAN SE EN GLIMT AV NÅT STORT I TRAILERN FRÅN AUSTRALIEN TILL 5X11! JAG KAN FAN DÖ LYCKLIG! Av spoilers skäl vill jag inte sätta in en gif av det här i inlägget då ni vill säkert bli överraskade! Nåt ship-par som slutar på E. Vill ni se? SE DÅ PÅ EGEN RISK! Klicka HÄR! MEN EN GÅNG TILL, SE PÅ EGEN RISK! Jag menar det verkligen! Se på egen risk! Kom inte sedan och säg att jag inte varnat er! Jag önskar verkligen att de inte har visat det i trailern, men jag kunde verkligen inte hålla mig efter vad alla skrev på Twitter! Omg, jag kan ju dö lycklig! Har ju väntat aslänge på detta! Om det VERKLIGEN händer, ja! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: