DATUM: 2014-01-24 / TID: 14:25:01
KATEGORI: Revolution, Sammanfattningar

Revolution 2x11 Mis Dos Padres.

Jag såg precis Revolution 2x11 Mis Dos Padres och det var ett bra avsnitt! Anledningen till att jag inte såg den förrän idag var för att svensk text kom igår/idag, serien är en av de få som jag bara ser med svensk text. Den är ju ganska komplicerad ibland och just då därför blir det svårt för mig med engelsk text. Så det är enklare med svensk text. Hur som helst. Markera texten för att läsa mina tankar!
 
Storyn med nanobots är ju riktigt intressant! Nu vet man varför Aaron har "krafter" och att han styr nanobots. Det är för att han skrev koden som de från Tornet stal och de använde den till nanobots också. Även Aarons exfru Priscilla har det också då hon hjälpte till lite med koden. Och nu visar det sig att de har en vän, Peter, som också hjälpte till. Så jag antar att vi snart får träffa honom. Det ser jag fram emot. Och på tal om Priscilla, vilken överraskning när det visade sig vara hon på soffan! Efter sist vi såg henne så hade jag verkligen inte förväntat mig att vi skulle se henne igen. Det kanske kan bli Aaron och Priscilla igen? Det skulle jag gilla! ;)
 
Sedan så älskar jag storyn med Monroe och hans son också! Vad fan jobbigt det var att se när Connor piska Monroe. Det var hemskt! Men man fick se att Connor kände nåt för Monroe och det älskade jag!!! Och ännu bättre var att Connor i slutet bytte sida och är nu med Miles och Monroe. Spännande!!!
 
Jag gillade scenerna med Tom, Julia och Jason också. Och åh jag fick faktiskt lite fjärilar i magen när Jason berättade om vilka städerna de skulle samma omskolningsprogram i som Jason var på i början av säsong 2 och en av dom som han nämnde var Willoughby. Det är ju där som Miles, Charlie, Rachel och Aaron alltid befinner sig i. Jason vill ju göra nåt åt det och om de ska göra det, då skulle de ju förr eller senare komma till Willoughby. Och då får Jason och Charlie återse varandra! Därför fick jag lite fjärilar i mage bara av tanken på en återförening mellan de två. Jag vet jag är knäpp att jag fick fjärilar i magen på grund av det. Men jag kan inte hjälpa det för jag har ju fortfarande inte gett upp hoppet om Jarlie, helt enkelt!
Men nu har de elaka tagit Jason i slutet. Så jag antar att de nu vet att det var han som bröt sig in på Julias mans kontor. Inte bra, inte bra! Nu är jag så rädd för hans skull! Hoppas inte de gör nåt hemskt mot honom! Nu när Jason är tillfången, då antar jag att kanske Tom kommer att gå till Willoughby ensam nu? Det hoppas jag! För jag vill så gärna se hela gänget jobba ihop igen! :D
 
Och sist men inte: JÄVLAR VAD SNYGG CONNOR ÄR!!!!!!! Det är ju bra gener i familjen Monroe! ;)
 
Kan inte vänta att se nästa avsnitt! Det slutade ju riktigt spännande! :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: