DATUM: 2014-01-21 / TID: 13:45:00
KATEGORI: Film

Remember Me (2010).

I lördags såg jag en av de bästa dramafilmerna genom tiderna, Remember Me, för femtioelva gången! Gud, den tröttnar jag aldrig på. Den är så sjukt jävla bra film som jag kan se hundra gånger till! Den är lätt en av de bästa och vackraste dramafilmerna någonsin - med ett riktigt tragiskt och oväntat slut! Jag gråter lika mycket varje gång i slutet! Den såg jag till och med två gånger på bio! Robert Pattinson är en helt jävla otrolig skådis och han gjorde en fantastisk insats som bråkmakaren Tyler! Jag önskar bara att alla hade kunnat se honom som det, som en otrolig skådis, än bara hans utseende som de flesta gör. Även Emilie De Ravin, Pierce Brosnan, Chris Cooper, Lena Olin, Ruby Jerins och Tate Ellington gjorde fantastiska insatser också! Och så hade Rob och Emilie en fantastiskt fin kemi! En vacker lovestory till och med! Jag rekommenderar den verkligen om ni inte redan har sett den!
 
Tyler Hawkins (Robert Pattinson) lever ett rotlöst liv och släpper ingen inpå livet. Kärlek står långt ner på önskelistan - tills han träffar Ally (Emilie de Ravin). Hennes mod och spontanitet inspirerar Tyler att släppa efter och tillåta sig att känna lycka och mening med livet. Men både Tyler och Ally bär på hemligheter som snart kommer att ställa deras förhållande och kärleken på hårda prov...
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: