DATUM: 2014-01-12 / TID: 18:59:00
KATEGORI: Gifs, Övriga tvserier

One of the amazing moments! ♥

 
Jag såg just Lost 3x10 nyss som det här ögonblicket kommer ifrån. En av de sakerna som jag älskar med Lost är att även om det bara händer dåliga, hemska saker där så ägnar alla sig tid åt att skaffa många fina ögonblick också ändå som den här till exempel. Jag älskar det här ögonblicket bara så himla mycket, det är ett av de bästa ögonblicken i serien! Bara så lyckligt och härligt! ♥
Postat av: Towe

Åh såg också detta avsnittet för inte så länge sen. Underbart moment. Älskar det!

Svar: Ja :D det finns så många moments i Lost som jag älskar!
Micaela Sundberg

2014-01-13 @ 20:24:39
URL: http://escaperealiity.blogg.se
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Åhhhh LOST! Älskar Lost (utom sista avsnittet). Älskar den där delen :D

Svar: Varför inte det sista avsnittet? :O jag tycker att det var en perfekt avslutning! :p
Micaela Sundberg

2014-01-16 @ 19:19:41
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: