DATUM: 2014-01-21 / TID: 13:10:48
KATEGORI: Film

Frozen (2013).

I torsdags såg jag äntligen Frozen som jag väntade länge på - och jag älskade den massor! Så sjukt jävla söt film som jag lätt kommer att se om och om igen (den såg jag igen i fredags)! Jag skrattade väldigt mycket, den var ju bara så sjukt söt och ack så bra film också! Jag älskade renen och snögubben, skönaste karaktärer i filmen! Den är en av de bästa animerade filmerna som jag nånsin sett och det märks verkligen att det är samma skapare till Trassel som gjorde denna filmen vilket det ÄR också! Och förutom en underbar story och roliga karaktärer, är det helt fantastiska effekter också! Jag rekommenderar den verkligen om ni älskar disney! ♥
 
Filmen handlar om prinsessan Anna som ger sig ut på en magisk resa tillsammans med bergsmannen Kristoffer och hans ren Sven, för att hitta hennes syster Snödrottningen Elsa. Elsa förvisade sig själv till bergen efter att hennes dolda krafter uppenbarade sig under kröningsceremonin, och nu måste Anna hitta henne för att rädda kungariket Arendal från en förbannelse om evig vinter.
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: