DATUM: 2014-01-21 / TID: 13:23:47
KATEGORI: Film

Frozen (2010).

Denna filmen Frozen såg jag även i fredags - och precis som senaste gången jag såg den för några år sedan gillade jag den. Okej, den är kanske inte en av världens bästa filmer egentligen, men den är rätt bra ändå. Tillräckligt bra för att vilja se den igen nån gång i framtiden och att gilla den. Jag själv tycker den är rätt skrämmande! Tänk er att bli fast i stolliften och inte kunna göra någonting? Läskigt som fan! Jag kan dock rekommendera den för en regnig dag eller när man är sjuk eller nåt. Dock måste jag varna er för ett par äckliga scener om ni är så pass känsliga! ;)
 
En kylig vinterkväll, tre skidåkare i en stollift blir förvirrade när deras resa till toppen plötsligt avstannat. Den isande vinden förvärras när strålkastarna släcks och lämnar dem strandsatta i mörkret. När de väntar på hjälp, inträffar den verkliga mardrömmen för dem. Skidorten har just stängts för helgen och lämnat gruppen strandsatta högt över bergssluttningarna i en mötande snöstorm. Med olycksbådande ylanden som ekar genom den omgivande skogen, kommer de att behöva ta några tuffa beslut för att överleva.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: