DATUM: 2014-01-11 / TID: 00:52:57
KATEGORI: Film

Elvis and Anabelle (2007).

Elvis and Anabelle såg jag just nyss och den är fortfarande lika underbar!!! Sist jag såg den många gånger var för 2,5 år sedan. Jag blev nostalgisk när jag plötsligt tänkte på denna filmen, så jag såg denna nyss. Och åh den är fortfarande lika underbar, som sagt!
Så jävla fin och vacker film som jag kan se oräkneliga gånger utan att tröttna. Den är hjärtskärande vacker rakt igenom! Helt otroligt fin film, verkligen! Och är du känslig, kommer du att fälla ett par tårar i filmen vilket jag gör varje gång jag ser om den!
Grymt bra casting av alla skådisar och även en finfin kemi mellan Elvis och Anabelle som spelas av Max Minghella och Blake Lively. En fantastisk, mirakulös och vacker kärlekshistoria! Och så älskar jag också relationen mellan Elvis och hans pappa som spelas av Joe Mantegna. En jävligt fin pappa-och-son-relation som man inte kan annat än att älska också!
Jag rekommenderar den verkligen! Ni kommer inte att bli besvikna! Det lovar jag er! Se den, se den, se den! :)
 
Anabelle drivs på hårt av sin mamma för att bli perfekt. Hon lider av ätstörningar och just när hon vunnit en skönhetstävling klappar hon ihop. Hon återupplivas mirakulöst av unge Elvis på en begravningsbyrå och får en ny chans till ett bättre liv, i närhet av Elvis.
 
 
 
Postat av: Linus

Vart kan man se den? Ser du den med engsub eller?

Svar: Svensk text finns på undertexter.se ;) den kom upp rätt nyss!
Micaela Sundberg

2014-01-12 @ 11:20:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: