DATUM: 2014-01-05 / TID: 23:13:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365

BLOGGUTMANING 365 DAGAR.

Gissa vad, gissa vad!? Jag har hittat något roligt här där man har en bloggutmaning som går ut på att skriva ett inlägg om dagen i 365 dagar. Det är väldigt passande då bloggtorka kan ju slå till då och då. Så när det väl händer, så har man ändå nåt att skriva om tack vare bloggutmaningen. Häftigt, eller hur? Jag antar utmaningen och ska försöka vara med! Gör detsamma ni! Ju flera deltar, desto bättre! ;)
 
"Det finns inga speciella regler för att få vara med, det enda du inte får göra är att påstå att du skapat denna utmaning själv. Läs gärna mina frågor & svar med tips på hur man kan skriva och vad du gör om du inte kan / vill svara på någon av frågorna.
 
Utmaningen är upplagd så här: Varje vecka har vi ett tema, och de fyra första dagarna svarar vi på random frågor inom temat, om oss själva eller våra åsikter. På torsdag drömmer vi oss bort lite eller blir ställd inför ett val, alla torsdagsfrågor börjar på "Om...". På fredag länkar eller tipsar vi om något, på lördag kör vi en hiss & disslista och på söndag en 5-i-topp-lista.
 
Om du bloggar om utmaningen och länkar hit så får du en länk hos mig hela året! Om du berättar för dina läsare att du ska vara med (eller i alla fall försöka vara med, man måste inte svara på alla frågor om man inte vill) på BLOGGUTMANING365 och länkar hit så länkar jag tillbaka till dig i ett inlägg med alla som antar utmaningen så vi kan kika in hos varandra. Det är inte nödvändigt att kopiera över hela frågelistan till din egen blogg, du kommer alltid kunna hitta den här hos mig, men vill du absolut göra det så får du så länge du anger att den kommer från mig. Kommentera här när ditt inlägg ligger uppe så lägger jag till dig på listan!"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: