DATUM: 2014-01-09 / TID: 21:27:29
KATEGORI: Bloggutmaning 365

9 av 365; Barndomen.

VECKA 2 - BARNDOMEN
006. Vad var populärt när du var barn?
007. Hur var du som barn?
008. Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?
009. OM DU FICK CHANSEN ATT GÅ TILLBAKA TILL ATT VARA BARN IGEN, SKULLE DU TA DEN?
010. Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också.
011. Hiss & Diss - Händelser från barndomen.
012. 5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn.
 
Absolut ja! Jag skulle ta chansen att vara barn igen om jag fick den. Jag skulle göra vad som helst för att få vara barn igen. Att få vara bekymmerfri igen och att inte behöva tänka på såna vuxna saker som jag gör nu. Att bara få vara fri från allt jobbigt. Jag saknar den tiden då jag var barn. Verkligen! Men det här är verkligheten och att åldras och sedan dö hör till livet. Så det är bara att bita ihop och fortsätta leva så där 50-60 år till :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: