DATUM: 2014-01-21 / TID: 23:30:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365

21 av 365; Djur.

VECKA 4 - DJUR
020. HAR DU KLAPPAT ETT VILT DJUR?
021. VAD ÄR DET ROLIGASTE DU SETT ETT DJUR GÖRA?
022. Finns det något djur du kan ha ihjäl utan att må dåligt efteråt?
023. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?
024. Länka ditt favoritdjurklipp på youtube
025. Hiss & Diss - Husdjur
026. 5 djur du tycker ser riktigt roliga ut
 
Jag har växt upp med djur hela mitt liv och det kommer jag att fortsätta göra och så har jag vänner som också har växt upp med djur liksom jag. Så ja, jag har sett en massa roligheter som djur har gjort. För många olika saker för att bara välja en. Jag minns särskilt en rolig sak som Leo har gjort. Alltså min lilla, goa hund. Rättare sagt så har det här faktiskt hänt många gånger, inte bara en gång.
När vi är ute på promenerad, så "springer" han alltid än går; så på grund av det händer det därför ibland att när han får syn på nåt intressant, då bromsar han så plötsligt och tvärt att hans bakben står upp i luften och stannar i några sekunder, sen står han på alla fyra ben på marken igen. Också när han hör hundar skälla från youtubeklipp i min mobil eller dator eller från tv:n, då gör han alltid den där grejen med sitt huvud. Jag vet inte hur jag ska förklara, men jag hoppas ni hajar! Det finns massor mer! :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: