DATUM: 2014-01-19 / TID: 23:30:00
KATEGORI: Bloggutmaning 365, Film

19 av 365; Film.

VECKA 3 - FILM
013. Vilken är din favoritfilmgenre?
014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
015. Vilken är din favoritskådespelare?
016. Om du fick leva i en film, vilken väljer du?
017. Tipsa om vad du vill som har med film att göra
018. Hiss & Diss - Filmer
019. 5 FILMER MAN INTE FÅR MISSA
 
Man får absolut, absolut INTE missa Titanic! En klassisker som för alltid har en stor plats i mitt hjärta! Den har jag sett över 200 gånger och jag har fortfarande inte tröttnat ännu. Nej, jag skojar inte! Sedan får man absolut inte missa A Walk to Remember och 10 orsaker att hata dig heller! Sedan så får man inte heller missa Remember Me som är en av de bästa dramafilmerna med ett sant, tragiskt slut genom tiderna! Och sist men inte minst, en klassisker från när man var barn får man inte heller missa; The Goonies! Den såg jag första gången nyss i höstas, jag önskar verkligen att jag hade sett den redan när jag var barn. Men bättre sent än aldrig, okej? ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: