DATUM: 2014-02-13 / TID: 21:04:00
KATEGORI: Serienyheter, Supernatural, The Originals, The Vampire Diaries, Övriga tvserier

TVD, Supernatural & Reign.

Det är inte bara The Originals som blivit upplockad för säsong 2! The Vampire Diaries fick säsong 6, Supernatural säsong 10 och Regin säsong 2! Jag är så jävla glad för alla förutom The Vampire Diaries. Jag vet inte riktigt hur jag känner om det faktiskt. Jag vet inte om säsong 6 blir den sista säsongen eller inte, det har inte sagts något om det iallafall. Jag hoppas verkligen att det blir den sista säsongen. Annars så vet jag inte hur jag känner om det. Jag har ju typ börjat tappa intresse för serien lite nu, jag har inte ens sett 5x12 och 5x13 ännu (har bara sett några scener). Men ja... hur som helst är jag så glad för SPN och Reign!!!! ;D
Postat av: Reign Sverige

Håller med om VD, tycker den spårat ut ordentligt, var en helt annan känsla från början.. förut var det snabba puckar när ett nytt avsnitt kom ut, nu kan jag vänta veckor innan jag kollar.. men Reign - bästa serien såklart!

Svar: Håller helt och hållet med dig om TVD! Den är inte densamma längre, trist! Och ang din blogg, du har en ny följare ;) Reign är fantastiskt bra! En av de bästa nya tvserierna i 2013/2014! ;)
Micaela Sundberg

2014-02-21 @ 22:43:26
URL: http://reignsverige.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: