DATUM: 2014-02-13 / TID: 14:02:56
KATEGORI: Supernatural

The cast of Supernatural is best! ♥



Om jag måste välja en cast av alla tvserier som jag följer som jag tycker är bäst, så är det Supernatural. Serien har den bästa castingen, utan tvekan. Kolla bara på det här, haha! Misha Collins fyllde år och han ska regissera ett kommande avsnitt och så klart kunde Jensen Ackles och Jared Padalecki bara inte låta bli att pranka honom. Här får ni se Collins bli tårtad TVÅ gånger! Haha! Är det nåt som de aldrig misslyckas med så är det att få mig på gott humör och att skratta! Det är svårt att låta bli. Jag bara brister ut i skratt varje gång de gör nåt roligt som det här. De alla är ju seriöst bara för sköna! Sånt här, deras bloopers, deras intervjuer och massor mer är de bästa! De är den bästa, roligaste och underbaraste castingen, helt enkelt! ♥
Postat av: REIGN Sverige

UNDERBARA pojkar! :) Kan asgarva i hur mycket som helst åt deras gag-reels.. bättre finns inte! Humor på hög nivå!

Svar: Åh ja! De misslyckas aldrig med humor! Får mig alltid att skratta, jämt och ständigt! De är bara för underbara och sköna! ;)
Micaela Sundberg

2014-02-21 @ 22:45:53
URL: http://reignsverige.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: