DATUM: 2014-02-17 / TID: 23:01:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Star-Crossed.

Star-Crossed har äntligen premiär idag ikväll på CW kanalen! Då betyder det att det är tillgängligt för oss svenskar imorgon. Jag är så jävla excited för denna ny serien att det inte finns ord för det! Jag har väntat aslänge på denna serien sen jag fick reda på om den i höstas. Jag är ett stort fan av Roswell och då båda den och Star-Crossed har många liknelser särskilt när det gäller aliens och romanser, är jag därför så excited! Jag tror att denna nya serien kommer att bli grym och att den kommer att konkurrera med Roswell. Det ska bli så himla spännande att se piloten imorgon! ;D
 
När Emery var sex år gammal, landade ett utomjordiskt rymdskepp i den lilla staden där hon bor. Vare sig de kom med fredliga avsikter, eller mer ondsinta, spelade ingen roll - en våldsam kamp utbröt när människorna kämpade för att få kontroll över sina nya rivaler, en främmande art kallad atrianer. Mitt uppe i den här konflikten gömde sig den sexårige pojken Roman i ett skjul bakom Emerys hus. där hon skyddade honom från fara, gav honom mat, tröst och vänskap. Under deras korta tid tillsammans utvecklade Emery och Roman en djup gemenskap, men myndigheterna var snabba med att gripa Roman under våldsamma omständigheter. Sedan dess har Emery växt upp med tron att Roman dödades den dagen. Tio år senare har atrianerna anpassat sig till livet på Jorden, men lever avskärmade från människorna i ett övervakat läger som kallas Sektoren. 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: