DATUM: 2014-02-23 / TID: 22:28:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Star-Crossed - vad tycker jag?

Star-Crossed piloten såg jag äntligen i onsdags och jag gillade den massor! Jag gillade den verkligen så mycket så att jag till och med sen dess har sett piloten sju gånger! Oops eller hur? ;)
Jag gillar allt i serien. Jag gillar storyn. Jag gillar karaktärerna. Jag gillar Romery (Roman och Emery), de har fin kemi. De känns som ett par som det kommer att göra ont att shippa. De påminner rätt mycket om Stefan och Elena, enligt mig. Mycket paralleler mellan båda ships, det älskar jag! Och jag gillar också att serien påminner lite om Roswell, som jag älskar så vansinnigt mycket, och att den till och med har en känsla av Twilight också, och jag gillar också att den också påminner lite om The Vampire Diaries i början (oh my god, jag saknar hur serien var i början!).
Jag hoppas verkligen att CW inte lägger ner Star-Crossed snabbt för den har mycket potential! Jag ser fram emot att följa den på tisdagar ;)
 
"I never got to thank you for saving my life. You were kind,
when everyone else was cruel. That was something."
Postat av: Camilla

Hej, jag älskar din blogg!! Jag tittade på star crossed och blev fast direkt älskar den!! Men jag undrar om du hade kunnat tipsa om fler serier som denna eller med twilight/TVD "tema" hittar inga som jag blir fast vid!! Tack i förhand!! Sluta inte tipsa älskar dina tips!!

Svar: Hej på dig! Åh vad kul att du älskar min blogg. Blir glad av att höra det! ;) Jag blev också fast direkt i Star-Crossed. Så bra, jag ser fram emot att följa den! ;) Självklart att jag inte ska sluta tipsa ;) det finns en ganska likadan serie som Star-Crossed som jag kan komma på just nu och det är Roswell. Grymt bra serie och den har aliens också och även ett huvudpar som är det starkaste exemplaret på själsfränder ;) http://othgirl.blogg.se/2013/october/otp-4-2.html
Micaela Sundberg

2014-02-24 @ 17:24:40

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: