DATUM: 2014-02-01 / TID: 10:44:00
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serielista: Januari 2014.

DET ÄR 1 FEBRUARI NU VILKET BETYDER NY MÅNAD NU. Det betyder att det är dags att uppdatera serielistan nu om hur det har gått med tvserier i januari! Det som har skett förändringar är som vanligt i fetstil. The Vampire Diaries är jag äntligen ikapp med nu efter att ha hamnat ordentligt efter innan den gick på uppehåll och jag valde att ta med Supernatural och Beauty and the Beast trots att det bara är i svensk takt som jag följer dem på tv. Och så tog jag upp Ghost Whisperer igen nu när jag köpte samlarboxen efter över ett år som jag sa tidigare här, jag är på den sista säsongen nu. Blev klar med säsong 4 igår - lagomt till att uppdatera listan ;)
 
Serier jag är up to date med:
The Originals (säsong 1)
Once Upon a Time (säsong 3)
Under the Dome (säsong 1)
Teen Wolf (säsong 3)
Revolution (säsong 2)
Twisted (säsong 1)
Reign (säsong 1)
Hart of Dixie (säsong 3)
The Vampire Diaries (säsong 5)
Supernatural (säsong 9) *svenskt takt*
Beauty and the Beast (säsong 2) *svenskt takt*
 
Serier jag ligger efter i:
Greys Anatomy (säsong 10)
Sleepy Hollow (säsong 1)
Buffy the vampire slayer (säsong 4)
New Girl (säsong 2)
90210 (säsong 4)
Arrow (säsong 2)
True Blood (säsong 4)
Criminal Minds (säsong 5)
Pretty Little Liars (säsong 4)
Awkward (säsong 3)
Dexter (säsong 2)
Desperate Housewives (säsong 5)
Revenge (säsong 2)
The Lying Game (säsong 2)
The Tomorrow People (säsong 1)
Grimm (säsong 2)
Suits (säsong 1)
Ghost Whisperer (säsong 5)
Sons of Anarchy (säsong 4)
Nikita (säsong 2)
American Horror Story (säsong 2)
Ugly Betty (säsong 2)
 
Serier jag sett klart från början till slut:
One Tree Hill
Gilmore Girls
Hellcats
Lost
OC
Veronica Mars
Vänner
Kyle XY
Prison Break
Harper's Island
Gossip Girl
Roswell
Förhäxad
The Secret Circle
Don't trust the bitch in apartment 23
21 Jump Streets
Privileged
The Gates
 
Serier jag vill titta på:
Beverly Hills 90210 (brukade alltid se den på tv, men vill se hela från början tills slut)
Brothers & Sisters
Homeland
The Walking Dead
Scandal
Switched at Birth
Breaking Bad
Everwood
Postat av: Anonym

Hej, bara en fråga?
När kommer twisted säsong 2 ut? Eller om inte den redan gjort det? :)

Svar: Jag har ingen aning om den har blivit förnyad för säsong 2 ännu, men så vitt jag vet går det fortfarande säsong 1 :)
Micaela Sundberg

2014-04-08 @ 12:12:40

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: