DATUM: 2014-02-07 / TID: 23:31:35
KATEGORI: Film

Prisoners (2013).

Prisoners såg jag just klart ganska nyss och den var så sjukt bra! Skitbra och skitspännande film som fan! De 2,5 timmarna kändes inte så lång alls, det var lagomt och spänningen var på topp hela tiden! Så det var bara ett stort plus! Det var en helt fantastisk och spännande story med ett överraskande twist och många begåvade skådisar! Hugh Jackman och Jake Gyllenhaal var GULD i filmen! Framför allt Gyllenhaal! Men det var tyvärr ett uselt slut som fan den alldeles sista minuten för man fick aldrig veta hur det gick för en viss person! Jag blev så besviken och frustrerad! Men annars var hela filmen verkligen asbra och spännande som fan! Lätt en av de bästa filmerna jag sett trots den dåliga sista minuten. Jag rekommenderar verkligen den!
 
Keller Dovers sexåriga dotter och hennes bästa vän kidnappas på Thanksgiving. När detektiven Lokis utredning stannar upp bestämmer sig Keller för att ta saken i egna händer.
 
 
Postat av: Towe

Grymt bra film!

Svar: Ja, verkligen! Men besviken på slutet även om polisen hörde pappans visselpipa. Besviken för att man ändå fortfarande inte har fått svar på två frågor -_- men annars ja grymt bra film :D
Micaela Sundberg

2014-02-09 @ 21:23:30
URL: http://escaperealiity.blogg.se/
Postat av: Angie

Åh den har jag planerat att se nu ett tag! Verkar så himla spännande!

Svar: Ja, den är verkligen skitbra och spännande! Rekommenderas starkt! ;D
Micaela Sundberg

2014-02-18 @ 08:00:00
URL: http://stylings.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: